Jak wyglada planowanie glowicy

Pobierz

Mogli zrobic silnik ktorym jest tak malo miejsca ze jak za duzo zebrac to zawory zahacza o tloki.. Bo co z tego, ze uszczelka bedzie dobra jak przez glowice zacznie cieknac i robota drugi raz.. W najczarniejszym scenariuszu rachunek poszerzy się o montaż nowego wałka rozrządu oraz regenerację pozostałych elementów.. Jazda z uszkodzoną głowica kończy się najczęściej: • Zapieczeniem pierścieni tłokowych.. Co warto przy okazjii zrobic jakie czesci sa potrzebne.. Poprostu moze ktos z was mial taki problem z tym silnik iem.. Postów: 4.. Zwilżamy od dołu wodą papier ścierny (120)Witam dzisiaj pokaże wam jak należy przygotować głowice do montażu.Jak wygląda proces regeneracji głowic od podstaw!. Uwaga: nowa uszczelka musi być grubsza od starej dokładnie o tyle, ile mechanik "zdjął" z głowicy (np. 0,2 mm)!-duży kawałek szyby (najlepiej gruby), albo stare okno -papier ścierny o ziarnistości 120 (tego papieru będzie potrzebne naprawdę dużo), 250, 400, 600 A więc robimy to tak: 1.Wykręcamy głowicę z silnika 2.zastanawiamy się ile chcemy splanować głowicę (ta przeróbka bardzo skraca żywotność silnika).. Zrobilem przypadkowo zwarcie na kablu antenowym i tuner zasmierdzial i zniknal sygnal.. • Zatarcie silnika.318 1.8i m43 - planowanie gŁowicy M40 (316i, 318i), M41 (318tds), M42 (318i, 318is, 318ti), M43 (316g, 316i, 318i), M43TU (316i), M44 (318i, 318is, 318ti), M50 (320i, 325i, 325is), M51 (325td, 325tds), M52 (320i, 323i, 323ti, 328i), S50 (M coupe, M roadster, M3), S50US (M3), S52 (M coupe, M roadster, M3), S54 (M coupe, M roadster)sory jak tylko z zbiorniczka, a w chłodnicy nic, to znaczy ze masz nieszczeny wężyk do zbiorniczka wyrównawczego i przegrzewajacy sie silnik, moze jeszcze uszczelka i głowica żyja, zastosuj sie do pounktów 1-2 i sprawdz czy pomogło..

Aby nie robic roboty jeszcze raz, warto sprawdzic szczelnosc glowicy.

Zerwany pasek rozrządu w Dieslu - rozważania.. • Skrzywienie głowicy.. jest jedno Ale.Silnik: 1.8 D.. • Zatarcie wału na panewkach.. Teraz głowplanowanie glowicy zabielanie jej i pare innych rzeczy rozwnie wypada zrobic a nim ja zrzucisz zmierz sobie kompresje na cylindrach bedziesz wiedzial czy piercienie tez trzeba robic i jak tak zrobisz wszystko za jednym razem.ogolnie koszta tego bez czesci to kolo 500-800 zalezy gdzie i dla kogoJak sądzę, tak mi wychodzi z Twoich wypowiedzi, nie jesteś doświadczonym mechanikiem.. zaworów paska osprzętu.. Mogli zrobic silnik ktorym jest tak malo miejsca ze jak za duzo zebrac to zawory zahacza o tloki.Oto text jaki znalazlem w sieci na temat modyfikacji glowicy: To może w jakimś stopniu odpowiedzieć na pytanie naczym polega GT i czy warto zanie płacić dużą kase no i to co mnie interesuje też tu jest czyli planowanie głowicy.. Parę dni temu w moim 1.8 po miesięcznym postoju, przy odpalaniu zerwał się pasek rozrządu (na 15 tys przed terminem).. Rocznik: 1995.. Rozebralem tuner i zrobilem foto.. Planowanie głowicy i wymiana uszczelki zapewne Ciebie czeka, chyba że wcale nie podcieka spod uszczelki głowicy, ale to zobaczysz jak umyjesz silnik.Brak napiecia na glowicy.. Wyglada ze spalil sie jeden element na trzy stupki przy gniezdzie zasilania..

Zmierzylem napiecie na wyjsciu glowicy i wynosi 6v na wszystkich kanalach.

Witam.. Głowica była planowana.. Witam.. Niepokoi mnie dziwny dźwięk silnika podczas przyspieszania.. Bylem u kilku mechaników i diagnoza- leje sie spod pokrywy zaworów- w sumie logicznie bo od góry leje sie i pół silnika jest zachlapane jak olej spływa, być może jeszcze jakiś uszczelniacz na wale ale to juz nie taki problem.. Planowanie głowicy to obowiązkowa czynność przy okazji wymiany uszczelki, choćby dlatego, że głowica podczas demontażu minimalnie się odkształca.. Jeżeli odpuścimy sobie naprawę, koszty mogą być wysokie.. Góra.pasek rozrzadu z rolka i pompa wody to koszt okolo 300-350zl zalezy od firm i hurtowni.. Wyglada on tak że wywaliło mi swiece z głowicy i stopiło cewke.. Trzeba ściągnąć głowicę i rozwiercić tą śrubę co się urwała i następnie nagwintować ja odwrotnym gwintem, wkręcając inna śrubę będziemy wykręcali ta co została.. Kolejny odcinek z cyklu jak to jest zrobione czyli regeneracja głowicy w samochodzie, dla niektórych jest to planowanie płaszczyzny dla innych wymiana …Skutki mogą być naprawdę tragiczne.. I w miare mozliwosci: patrzec na rece mechanikaBierz śmiało uszczelkę z d16y8, pasuje bez problemu i jest najtansza ze wszystkich uszczelek z ASO honda..

po zdjeciu glowicy nalezaloby dac ja do splanowania a rozrzad to zaleca sie max do 60 tys km ...4.

Dźwięk trudny do opisania.. Witam.. W każdym przypadku konieczne jest także planowanie.glowicy nie ma wymiarow naprawczych, planuje sie do zabielenia calej powierzchni.. Posty: 119 (0/ 1 ) Skąd: Bielsko.. Musisz też sobie zdawać sprawę, że sprzęt nie czyni z człowieka fachowca.. W obrębie samej głowicy w najlepszym wypadku wymiany wymagać będą wygięte zawory i popychacze.. Lejek jestes i dlatego nie masz pojecia o tolerancji plaskosci glowicy a na portalach siedza takie same lejki jak Ty i razem tworzycie alternatywna rzeczywistosc.planowanie głowicy wszystko zalezy od konkretnego silnika.. Do d13 i d16z6 uszczelka kosztuje ok 250 zł, a do d16y8/d14a3 kosztuje ok 180 zł, ale widziałem że czasami chłopaki sprzedają je na forum w cenie ok 150 zł.sprawa wyglada tak- silnik jest zabrudzony olejem.. Dlatego powinieneś zakupić tester na obecność gazów spalinowych w układzie chłodzenia..

co do glowicy to potrzebna jest uszczelka glowicy pokrywy zaworowkolektora wydechowego i ssacego.

Dodam ze problem wystąpił 2 raz 1.5 roku temu mialem to samo ale to nie ta sama świeca.. Chodzi mi o rozpis czesci i +/- kosz czesci.Do silnika mozesz kupic ostrzjeszy walek (Catcamsa mozna kupic w dobrej cenie) a poniewaz do wymiany walka w tym silniku trzeba odkrecic sruby glowicy, wiec od razu mozesz zajac sie obrobka samej glowicy czyli planowanie, kanaly i porting.pablo_111, trzeba bylo Stiffa pytac jak miales go pod reka:) Obowiazkowo planowanie, nowa uszczeleczka i nowe szpilki do glowicy.. Jesli silnik jest zasilany LPG - to bez w zasadzie innych zmian efekt bedzie zawsze dobry.. Prawdopodobnie padla mi uszczelka pod glowica i chcialbym sie dowiedziec ile wyniesie naprawa.. Jak można tu wyczytać umiarkowane planowanie jest wskazane bez zadnych negatywnych konsekwencji.Planowanie głowicy od 40 zł: Sprawdzenie szczelności bloku silnika od 150 zł: Planowanie bloku silnika od 150 zł: Spawanie elementów aluminiowych i żeliwnych od 20 zł: Głowice kompletne po regeneracji na wymianę od 500 zł: Regulacja luzów zaworowych od 80 złglowicy nie ma wymiarow naprawczych, planuje sie do zabielenia calej powierzchni.. :) jka tak to sie ciesz jak nie to uszczelka albo głowica :( i źle obserwowałeś chłodnice i bąbelki :)Moim zdaniem jeśli masz zamiar planować łep poniżej 1mm to nie ma to sensu i będzie raczej nie odczuwalne.. Spodkałem się z przypadkami gdzie planowanie głowicy nie raz dodawało 10-20KM w aucie N/A o pojemności 1,6-2,0, z reguły jest tak że jak planujesz to przy tej okazji cofają się wałki (wałek) i to przynosi spore przyrosty.sprezania nie mierzylem nie mam pojecia jakiej grubosci jest uszczelka rachunku niestety tez nie mam a swoja droga po planowaniu glowicy zmniejsza sie komora spalania i moc automatycznie powinna wzrosnac sprawdze jeszcze rozrzad i zaplon wydaje mi sie ze jest cofniety o 1 zabekWszystko się da tylko trzeba się będzie nieźle namęczyć..


wave

Komentarze

Brak komentarzy.
Regulamin | Kontakt